Název:
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Překlad názvu:
Implementation of a computer game with themes of board and card games
Autoři:
Haraším, Richard ; Strouhal, Jonáš (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce představuje design a realizace demoverze počítačové hry ve stylu roguelite, která kombinuje prvky deskových a karetních her. Tematicky se soustředí na zpracování očistce a fenomén mutací. Autor zkoumá možnosti, jak přizpůsobit žánr k novým přístupům. Zejména pak otázkám automatizace a generativnímu prostředí. Na základě své předešlé tvorby se autor soustředí na práci s 2D grafikou a specifickými herními mechanikami. Vizuální stránka bude pracovat s temnou až hororovou atmosférou a estetikou. Cílem je představit kompletní proces tvorby počítačové hry a prezentovat funkční demoverzi. Součástí celkové vize projektu je návrh marketingové strategie, obchodního modelu a způsobu dokončení hry do podoby plné verze.
Thesis presents the design and implementation of a demo version of a roguelite-style computer game that combines elements of board and card games. The thematic focus is on the treatment of purgatory and the phenomenon of mutations. The author explores the possibilities of adapting the genre to new approaches. In particular, issues of automation and procedural environments. Based on his previous work, the author focuses on working with 2D graphics and specific game mechanics. The visuals will work with a dark to horror atmosphere and aesthetic. The goal is to present the complete process of creating a computer game and present a working demo. Part of the overall vision of the project is to design the marketing strategy, business model and how to complete the game into a full version.
Klíčová slova:
3D; automatizace; desková hra; digitální hra; karetní hra; nezávislý vývojář; pixel art; procedurální svět; roguelike; rpg; 3D; automation; board game; card game; digital game; indie developer; pixel art; procedural world; roguelike; rpg
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/245572