Original title: Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Translated title: Building marketing advantage by using aroma marketing in the selected company in tourism
Authors: RAMBOVÁ, Kristýna
Document type: Bachelor's theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: atmosphere; emotions; Marketing advantage; smell; tourism; atmosféra; cestovní ruch; emoce; marketingová výhoda; vůně
Citation: RAMBOVÁ, Kristýna. Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/73466

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614694


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-05-25, last modified 2024-05-25


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share