Název:
Využití influencerů v destinačním marketingu
Překlad názvu:
Influencers in destination marketing
Autoři:
BURIÁNKOVÁ, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na využití influencerů jako klíčového prvku v marketingu destinace Vltavotýnsko. Teoretická část práce se zabývá oblastmi cestovního ruchu, sociálních sítí a témat souvisejících s influencer marketingem. Praktická část se opírá o analýzu dat získaných pomocí pozorování, řízených rozhovorů a focus group. Na základě těchto poznatků jsou vypracována doporučení pro spolupráci s regionálními influencery, která mohou destinaci posílit při navazování kontaktů s těmito osobnostmi na sociálních sítích.The bachelor thesis focuses on the use of influencers as a part of marketing in tourist destination Vltavotýnsko. The theoretical part of the thesis focused on concepts like tourism, social media, and topics related to influencer marketing. The practical part is based on observations, structured interviews, and focus group. Based on these findings, recommendations are developed for collaborating with regional influencers, which can enhance the destination's cooperation with these personalities on social media.
Klíčová slova:
destinace; influencer; marketingová komunikace; marketingová strategie; strukturované rozhovory; destination; influencer; marketing communication; marketing strategy; structured interviews Citace: BURIÁNKOVÁ, Anna. Využití influencerů v destinačním marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70687