Název: Efektivita myšlenkových map jako výukové strategie pro rozšíření slovní zásoby žáků základních škol
Překlad názvu: The effectiveness of mind-mapping learning strategy to extend vocabulary knowledge among elementary students
Autoři: Šnevajsová, Helena ; Mikuláš, Martin (vedoucí práce) ; Kacafírková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Citoslovce; myšlenkové mapy; paměť; slovní zásoba; učební strategie; vizualizace; výuka anglického jazyka; English language teaching; interjections; learning strategy; memory; mind maps; visualisation; vocabulary

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/188879

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614025


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-15, naposledy upraven 2024-04-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet