Název:
Marketingové řízení firmy
Překlad názvu:
Marketing Management of a Company
Autoři:
Řičánek, Michal ; Plotěný, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci nákladů na jednotlivé marketingové aktivity. Obsahuje analýzu těchto aktivit ve zvolené společnosti včetně jejich hodnocení a návrhu na optimální strukturu. Závěrem práce jsou doporučení vedoucí ke zlepšení využívání marketingu ve společnosti.
The diploma thesis focuses on cost optimization of individual marketing activities. It contains analysis of these activities in the chosen company including its ratings and suggestions for optimal structure. The outcome of this thesis provides recommendations for its leaders to improve marketing usage in the company.
Klíčová slova:
emoce; Marketing; marketingové aktivity; optimalizace nákladů; zákazníci; costs optimization; customers; emotions; Marketing; marketing activities
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17747