Název:
3D aplikace pro platformu Android
Překlad názvu:
3D Application For Android Platform
Autoři:
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
This bachelor thesis addresses the implementation of 3D application for platform Android. Application implements simulator of Rubik's cube. Control is implemented using an inertial unit, plus other types of interfaces. To support the user's solving Rubik's cube problem is implemented an artifi cial intelligence.
Klíčová slova:
ArcBall rotace; OpenGL ES; Platforma Android; Quaterniony; Rubikova kostka; Vrstvový algoritmus.; Layered algorithm.; OpenGL ES; Platform Android; Quaternion; rotation ArcBall; Rubik's cube
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56102