Název:
Etiketa a kultura japonského podnikání
Autoři:
Andronic, Valerie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Vzhledem k faktu, že je kultura Japonska velmi málo ovlivněná Evropou a západem, stává se běžná konverzace téměř uměním, které jako cizinci můžeme pochopit jen velice těžko. Cílem mé práce je přiblížit čtenáři zemi, jenž nám je vzdálená jak zeměpisně tak z hlediska kulturních zvyklostí a prostřednictvím této práci bych chtěla svým podílem přispět k analýze japonské kultury, specifiky jednaní s Japonci a dalších problémů, se kterými se můžeme setkat při osobním kontaktu v japonském prostředí. Představitele země vycházejícího slunce, jak svoji zemi sami hrdě nazývají, můžeme často vidět v našem hlavním městě, přijíždějí jako turisté, aby poznali naši kulturu, náš národ a naše památky. Co však víme mi o nich?
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3386