Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis
Authors:
Havlenová, Jana ; Ing.Stanislav Novotný (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků společnosti Plastia s.r.o. a zjistit úroveň využití dat o spokojenosti zákazníků v procesním řízení vývoje.
Bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction. The aim of the thesis is to analyze the satisfaction level of customers Plastia Ltd. and determine the level of data application on customer satisfaction in managing the development process.
Keywords:
analysis; Customer; customer relationship management; market; marketing; questionnaire; analýza; dotazník; marketing; procesní řízení zákazníka; trh; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33946