Original title:
Analýza CRM systému vybrané firmy
Translated title:
Analysis of the CRM System of the Chosen Company
Authors:
Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (referee) ; Klčová, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Ze získaných informací a odhalených nedostatků v této oblasti je cílem práce vypracování návrhu změn a doporučení, která povedou ke zlepšení vytváření a udržování vztahů se zákazníky.
The thesis deals with Customer Relationship Management. The theoretical part focuses on the developement of customer relations and the CRM. Analytical part of the thesis is focused on current state of the CRM system assessment being used. From the obtained information and the revealed weaknesses in this company I seek to introduce a proposal of changes and recommendations that should lead to improve the creation and maintenance of customer relationships.
Keywords:
Call Centre; CRM; CRM System; customer; Customer Relationship Management; Telemarketing; call centrum; CRM; CRM systém; telemarketing; zákazník; řízení vztahů se zákazníky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67838