Název:
Návrh marketingového plánu podniku
Překlad názvu:
Design of Company Marketing Plan
Autoři:
Straňanek, Juraj ; Ďuriančík, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Predmetom bakalárskej práce je vytvoriť marketingový plán podniku FESTER REAL s. r. o. Jej úlohou bude analyzovať súčasný stav marketingu vo firme a jej okolí. Následne identifikuje silné a slabé stránky, na základe ktorých navrhne zmeny, ktoré pomôžu dosiahnuť väčšiu pozornosť verejnosti a zvýšenie predajnosti.
The subject of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for FESTER REAL s. r. o. Its task will be to analyze current state of marketing in the company and its surroundings. Subsequently it will identify strenghts and weaknesses, on which basis it will propose changes, which will help achieve bigger attention of the public and raise of merchantability.
Klíčová slova:
Communication plan; Marketing; Marketing mix; Marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31354