Název:
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Překlad názvu:
Customer complaints from quality point of view
Autoři:
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
This work deals with issues of customer complaints management from quality point of view. The general aim is to introduce complaints management process and complaints evaluation. It introduces key monitored parameters of complaint management process. There is introduced complexity of complaints management process. Design of database system IS. Reporting of complaints.
Klíčová slova:
databáze; Kvalita; reklamace; reportování; vyhodnocení; complaints; database; evaluation; Quality; reporting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1284