Original title:
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Translated title:
Customer complaints from quality point of view
Authors:
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (referee) ; Novotný, Radovan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
This work deals with issues of customer complaints management from quality point of view. The general aim is to introduce complaints management process and complaints evaluation. It introduces key monitored parameters of complaint management process. There is introduced complexity of complaints management process. Design of database system IS. Reporting of complaints.
Keywords:
complaints; database; evaluation; Quality; reporting; databáze; Kvalita; reklamace; reportování; vyhodnocení
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1284