Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Dědoch, Lukáš ; Horáková, Michaela (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zjistit aktuální spokojenost zákazníků kadeřnického salónu Creative v Prostějově a na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zvýšení její úrovně.
This thesis deals with the analysis of customer satisfaction. The aim is to identify current customer satisfaction of Creative salon located in city of Prostějov and suggest steps to improve its level.
Keywords:
analysis; questionnaire.; satisfaction; service; The customer; analýza; dotazník.; služba; spokojenost; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12543