Název:
Rozvoj obchodních aktivit pivovaru
Překlad názvu:
Business Development of Brewery
Autoři:
Mičková, Lucie ; Teplý, Petr (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předkládaná diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci pivovaru Holba, a.s. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzu. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností, obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu a posunout ji o krok dál v dnešním mobilním světě.
Presented Master’s thesis characterizes, analyzes and assesses the current situation of Holba’s brewery, Ltd. The thesis includes theoretical resources, company analyses, mainly internal and external analyses. As a result of outside and inside analyses there are formulated opportunities and Threats, Strengths and Weaknesses. On the basis of findings, the thesis includes comprehensive proposal of strategy, development and improvement of company position, which should help to fix it’s position on market and take a step forward in today’s mobile world.
Klíčová slova:
Distribuční cesty; finanční analýza; marketingový mix; obchodní aktivita; rozvoj.; SWOT analýza; vnitrní a vnější faktory; business activities; Channels of distribution; development.; financi analysis; internal and external factors; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6616