Original title:
Návrh a propagace elektronického obchodu
Translated title:
Designing and Promoting an E-shop
Authors:
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (referee) ; Brož, Zdeněk (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
This thesis focuses on an online store specializing on manufacturing and sale of wooden beds for dogs. First the current state is analyzed and then a list of changes is proposed. These changes should help to improve the position in search engine results after user enters a specific keyword or phrase. This thesis also focuses on the usability of the e-shop. The last part is devoted to design of appropriate marketing strategies.
Keywords:
E-business; e-commerce; e-shop; Google Analytics; online marketing; Elektronické podnikání; elektronický obchod; Google Analytics; internetový obchod; online marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32297