Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Company Marketing Mix
Authors:
Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem bakalářské práce je vymezení marketingového mixu zážitkové pivnice Pivní burza, která je zaměřena především na prodej čepovaného piva za proměnlivé ceny, které se mění dle poptávky zákazníků. Hlavními body této práce jsou tedy analýza a vypracování marketingového mixu. Poté přednesení návrhů na zlepšení, které firmě pomohou k lepší konkurenceschopnosti. Konkrétní návrhy budou vycházet z provedených analýz.
The theme of this thesis is definition of marketing mix of experience brasserie Pivní burza, which is engaged on the sale of draft beer for variable prices, which are changing based on demand of customers. The main points are analysis and developing the marketing mix. Then making suggestions to improvement that will help to better competitiveness of company. Concrete suggestions will be based on conducted analysis.
Keywords:
competition analysis; consumer analysis; experience brasserie; internal and external factors; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis; analýza konkurence; analýza spotřebitele; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; vnější a vnitřní činitelé; zážitková pivnice
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65927