Název:
Možnosti elektrického propojení součástek v automobilových zámcích
Překlad názvu:
Different methods of connecting electrical parts in car locks
Autoři:
Kollár, Pavel ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Žák, Ladislav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
V této práci jsou popsány možnosti elektrického propojení součástek v automobilových zámcích a v praktické části projektu je provedena aplikace elektricky vodivých plastů na zadaném dílci. Jsou zde zpracovány možnosti využití elektrických kabelů, plošných spojů, STG vodičů, 3D-MID technologie a elektricky vodivých plastů u automobilových zámků. Uvedené možnosti jsou vzájemně porovnány. V praktické části aplikace el. vodivých plastů na daném dílci, se projekt zabývá návrhem prototypové výroby. Pro tento účel byly navrženy potřebné změny v konstrukci poskytnuté malosériové vstřikovací formy. Dále projekt obsahuje ekonomické hodnocení prototypové výroby a výkresovou dokumentaci.
This Diploma thesis is aimed at various ways of connecting electrical parts in car locks. This part of the thesis includes technologies of electric cables, printed circuit boards, lead frames, 3D-MID technology and technology of electroconductive plastics materials. Listed technologies are compared. The aim of the practical thesis portion is the application of electroconductive plastic materials on the given part. For this purpose necessary changes were designed in the provided small series injection mold. The thesis also includes drawing documentation of the designed construction changes in the injection mold, as well as economic appraisal of the prototype manufacturing fees.
Klíčová slova:
3D-MID; Elektricky vodivé plasty; elektrické kabely; plošné spoje; STG vodiče; vstřikovací forma; vstřikování plastů; 3D-MID; electric cables; Electroconductive plastics materials; flexible circuit boards; injection mold; injection molding; lead frames; printed circuit boards
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18417