Název:
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Překlad názvu:
Strategy for Increasing the Competitiveness of the Company
Autoři:
Pavelková, Petra ; Důbravová, Marcela (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o. Podle teoretické části je vypracována praktická část, která nám poskytuje komplexní informace ke zhotovení návrhové části, která povedou ke zlepšení konkurenceschopnosti společnosti.
These bachelor’s thesis deals with strategic analysis. Analyzes and valuates the current situation of the Scoutdoor CZ, s.r.o. The practical part is worked out according to the theoretical part. The theoretical part gives us complex inforamtion to make a proposal part which will improve a competitive ability of the company.
Klíčová slova:
CRM; strategická analýza; Strategie; SWOT analýza; CRM; Strategic analysis; Strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12110