Original title:
Marketingový mix společnosti Alcon
Translated title:
Marketing Mix of Company Alcon
Authors:
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
The theme of this thesis is an analysis of Alcon Pharmaceuticals Ltd. Czech Republic, engaged in the sale and manufacture products for eye care on the basis of the marketing mix. My goal is to help improve the care of existing customers and find the best combination of funds that will lead to entirely new customer acquisition. In my work I focus mainly on the division of CLC (Contact Lenses Care).
Keywords:
communikation; competition; customer; Marketing; Marketing mix; promotion; swot analysis; target; cíl; komunikace; konkurence; marketing; Marketingový mix; reklama; swot analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18483