Original title: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis at PROFIcomms Company s.r.o. and Recommendations for its Improvement
Authors: Dorociak, Petr ; Urban,, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer satisfaction; questionnaire analysis; recommendations for improvement; dotazníkové šetření; návrhy na zlepšení; spokojenost zákazníků

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/19029

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-605804


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share