Original title:
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Translated title:
Marketing Strategy for Company TOP servis spol. s r.o
Authors:
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.
This master´s thesis focuses on the changes of marketing strategy for the company TOP servis s r. o. by using content marketing. The work describes realization of content marketing and there are also included amounts of money for publication of content. At the end there are discussed advantages and disadvantages of content marketing applied on this company.
Keywords:
competitor analysis; content marketing; financial analysis; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; analýza konkurence; finanční analýza; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; obsahový marketing; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39939