Original title:
Návrh marketingového mixu společnosti
Translated title:
The Proposal of Company Marketing Mix
Authors:
Kaňa, Vojtěch ; Svobodová, Pavla (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
The main aim of this thesis is to analyze the marketing mix of company AUTOMARKET TRUCKS Ltd. The thesis is divided into three main parts. The first part defines the basic theoretical concepts in terms of marketing. The second part presents truck center itself, discusses its customers and the markets where the company operates. The last part contains the proposed changes in the marketing strategy of the company.
Keywords:
customer; distribution; international marketing.; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; mezinárodní marketing.; produkt; propagace; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27583