Original title:
Firemní kultura XY, s.r.o.
Translated title:
Company Culture of XY, s.r.o.
Authors:
Bezděková, Veronika ; Mucha, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury Krematoria zvířat, s.r.o. Je zaměřena především na vzdělávání zaměstnanců a na prezentaci firmy zákazníkům. Teoretická část definuje pojmy a jevy související s firemní kulturou a marketingovým mixem. V praktické části se odráží poznatky z teorie, které vedou ke stanovení optimálních kroků a návrhů na zlepšení dosavadní situace firmy.
This bachelor thesis deals with the corporate culture of Krematorium zvířat, s.r.o. It focuses on employee training and company presentation to customers. Theoretical section defines the concepts and phenomena associated with a corporate culture and marketing mix. The practical part reflects the findings of the theory, leading to the determination of optimal steps and suggestions to improve the current situation of the firm.
Keywords:
Corporate culture; costumers; marketing mix; Firemní kultura; marketingový mix; zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15034