Název:
Rezervace vstupenek pomocí botů na chatovacích platformách
Překlad názvu:
Chat Bot Based Ticket Reservation
Autoři:
Chovanec, Tomáš ; Lichtner, Ondrej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
V súčasnosti sa čoraz viac do povedomia odbornej, ale aj laickej verejnosti dostáva pojemchat bot. Táto práca má za cieľ definovať daný výraz, preskúmať dostupné platformy, ichvývojové nástroje a následne sa pokúsiť implementovať prvky pokročilej funkcionality akýmisú napríklad asistenčné služby alebo platobné brány a to v kontexte procesu rezervácievstupeniek.
Today, people are starting to get familiar with the term of chat bots and it makes nodifference if they are specialists or general public. The aim of this thesis is to define chat botsas a web service, describe platforms which use this service and try to develop a connectionfor advanced functions, for example online payment gateways or virtual assistants, to extendcurrent ticket booking chat bot services.
Klíčová slova:
chat bot; Cortana; Google Calendar; inteligentný asistent; internetový kalendár; kognitívne rozpoznávanie; Microsoft Bot Framework; PayPal; platobná brána; proces rezervácie vstupeniek; calendar services; chat bot; cognitive recognition; Cortana; Google Calendar; Microsoft Bot Framework; onlinepayment solutions; PayPal; ticket reservation; virtual assistant
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69875