Original title:
Marketingová komunikace
Translated title:
Marketing Communication
Authors:
Šmahelová, Nina ; Kapoun,, Pavel (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
The master thesis deals with marketing communication of a selected sport club in Brno. It is divided into three parts. The first, theoretical part, defines the basic concepts that are necessary for the overall understanding of the topic. The second, analytical part, describes the current state of the sport club and includes marketing research in the form of a questionnaire survey. The last part contains suggestions for improvement of marketing communication on the basis of performed analyses and survey.
Keywords:
Marketing; marketing communication; marketing survey; sport club; Marketing; marketingová komunikace; marketingový průzkum; sportovní klub
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/192043