Original title:
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Translated title:
Online Marketing Communication for IT Services Mediation Portal
Authors:
Tomášek, Jan ; Kita, Peter (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komplexním návrhem řešení propagace portálu zprostředkovávající IT služby na internetu. Tento návrh má podpořit úspěšné fungování portálu a vybudování jeho značky na internetu, kvalitní propagaci nabízených služeb, zajištění dostatečně velké klientely zákazníků a získání jejich důvěry. V první části bakalářské práce jsou obsaženy teoretické východiska k vytvoření marketingové strategie na internetu. V druhé části je provedena analýza potřebná k návrhu vlastního řešení marketingové strategie obsažený v další části.
The object of this thesis is complex design of solution for marketing promotion of portal regarding mediation IT services. This design should support the successful functioning of the portal and build its brand on the Internet, promoting quality of offered services, ensuring a sufficiently large clientele of customers and earn their trust. The first part of this thesis contains the theoretical background to create a marketing strategy on the Internet. The second part is an analysis required to design a custom solution of marketing strategy contained in the next section.
Keywords:
Online marketing; Porter analysis; PPC; SEO; SLEPTE analysis; SWOT analysis; Online marketing; Porterova analýza; PPC; SEO; SLEPTE analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/60626