Original title:
Studie spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Translated title:
A Study of Customer Satisfaction in a Selected Organization
Authors:
Socha, Duncan ; Švábová, Kateřina (referee) ; Jurová, Marie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá studií spokojenosti zákazníků ve společnosti C&K, a.s., která se zabývá prodejem, servisem, pojištěním automobilů včetně výkupů ojetých vozidel. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná míra spokojenosti zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její navýšení.
This Bachelor‘s thesis focuses on study of customer satisfaction at C&K, a.s., which sells, services and insures cars, also buys used ones. The questionnaire survey will help to find out the current customers satisfaction level and the proposal for the improvement will be submit.
Keywords:
Customer; customer satisfaction; hybrid technology; product; service; hybridní technologie; produkt; služba; spokojenost zákazníků; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/60616