Název:
Firemní a komunikační kultura ve stavebním podniku
Překlad názvu:
Corporate and communication culture in a construction company
Autoři:
Bedřich, Daniel ; Winkler, Ondřej (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci a firemní kulturu ve firmě GEMO. Systematicky je tato bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury představena problematika interní komunikace v podniku, firemní kultura a v neposlední řadě jsou uvedeny specifika stavebních podniků. V části praktické je využita především metoda kvantitativního výzkumného šetření v podobě dotazníku. Pomocí dotazníku je zjištěno, jak je nastavena interní komunikace ve zvolené firmě a firemní kultura. Dále je zde užit také rozhovor s vedoucím ve firmě. Dále je v praktické části této práce využita metoda SWOT analýzy. Na základě této SWOT analýzy jsou definovány doporučení ke zlepšení současné situace.
This bachelor thesis focuses on internal communication and corporate culture in the company GEMO. This bachelor thesis is systematically divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part of the work, based on a search of professional literature, the issue of internal communication in the company, corporate culture and, last but not least, the specifics of construction companies are introduced. The practical part uses the method of quantitative research in the form of a questionnaire. The questionnaire is used to find out how internal communication and corporate culture are set up in the selected company. There is also an interview with a manager in the company. Furthermore, the method of SWOT analysis is used in the practical part of the work. The method was included because it is able to identify specific strengths and weaknesses in a specific area and strategy. Based on this SWOT analysis, recommendations for improving the current situation are defined.
Klíčová slova:
dotazník; firemní kultura; Interní komunikace; rozhovor; SWOT analýza.; corporate culture; Internal communication; interview; questionnaire; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206843