Original title:
Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku
Translated title:
Proposal to Increase the Satisfaction of the Company's Customers
Authors:
Vinklerová, Michaela ; Němečková, Saša (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků podniku. Cílem práce je zaměření se na aktuální spokojenost zákazníků podniku Aeronautica Czech republic s.r.o. v městě Brně pomocí dotazníku, a na základě zjištěných informací navrhnout případná řešení pro zvýšení spokojenosti.
This thesis deals with customer satisfaction. The aim is to identify current customer satisfaction of Aeronautica Czech republic s.r.o. in city of Brno using a questionnaire and suggest resolution to increase satisfaction.
Keywords:
questionnaire.; satisfaction; The customer; dotazník.; spokojenost; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27885