Název:
Marketingová strategie produktu
Překlad názvu:
Product Marketing Strategy
Autoři:
Jančová, Kateřina ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného zavedení nového produktu ve společnosti.
This diploma thesis deals with issues concerning marketing strategies of a newly implemented product at Danza Brno, z.s. The main grounds for the appropriate proposal of marketing strategy are the figures acquired on the basis of theoretical findings and application of chosen marketing methods. The outputs of the thesis are the specific proposal of component parts regarding marketing strategy, which is a prerequisite for successful implementation of the product at the company.
Klíčová slova:
marketingová analýza; Marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; marketing analysis; marketing environment; marketing mix; marketing research; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39914