Název:
Vykreslování planet s využitím adaptivních úrovní detailů
Překlad názvu:
Adaptive Level of Detail for Planet Rendering
Autoři:
Moravec, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním planety v~reálném čase s~adaptivní úrovní detailu terénu v~enginu Unity. Pro adaptivní změnu úrovní detailů je použit a~modifikován algoritmus Chunked LOD. Pro efektivní vykreslování dat je použit instancing. Využívá se grafické karty pro vytvoření geometrie planety pomocí výškových map a~také je aplikována teselace pro postupné morfování při změně úrovně detailu.
This bachelor thesis is focused on real time planet rendering with adaptive level of terain detail in Unity engine. Chunked LOD algorithm is modified and used for adaptive change of level of detail. Intancing is used for efective data rendering. Graphic card is used for creating planet geometry with heightmaps and there is also tessellation used for gradual morfing of level change of detail.
Klíčová slova:
adaptivní úroveň detailů; Chunked LOD; frustum culling; instancing; quadtree; teselace; Unity; výšková mapa; adaptive level of detail; Chunked LOD; frustum culling; heightmap; instancing; quadtree; tessellation; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180291