Název: Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Překlad názvu: Marketing systems of construction SMEs
Autoři: Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová nabídka.; Databáze; filtrování; formulář; marketing; plánování; příprava; souhrn; vyhodnocení; zakázka; úspěšnost; contract; Databases; evaluation; filtering; form; marketing; preparation; pricing offer.; scheduling; success; summary

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/30189

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-600610


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet