Název:
Návrh marketingové strategie společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Strategy for the Company
Autoři:
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Bachelor´s thesis presents the proposal of marketing strategy for the company ZŘUD-Masokombinát Polička, Ltd., which is operating in an area of meat industry and is dealing in produce and selling meats and meat products. The objective of this thesis is an increase of competitiveness of the company and successful management. The first part of this thesis is focused on a summary of teoretical knowledge, which is concerning given problems. In the next part of the thesis there is the analysis of environments of the company processed, SWOT analysis and analysis of marketing mix. On the basis of the analysis of the company there are some possible solutions suggested.
Klíčová slova:
analýza okolí podniku; Marketing; marketingový mix; návrh.; strategické řízení; strategie; SWOT analýza; analysis of environments of the company; Marketing; marketing mix; proposal.; strategic management; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8390