Original title:
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Authors:
Válková, Dagmar ; Koudelková,, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Téma bakalářské práce je komunikační mix, kde se podrobně podíváme na současný stav společnosti Autodoprava Pavel Válek. Práce je rozdělena na dvě části, v první části si rozebereme teoretickou úlohu. Nejvíce nás bude zajímat komunikační mix, ale podíváme se i na marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a další. V praktické části si teoretickou ukážeme v praxi na konkrétní společnosti Autodoprava Pavel Válek. Ze které bychom měli vyvodit návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti.
Topic of this bachelor’s thesis is communication mix of Autodoprava Pavel Válek and its current situation. The bachelor’s thesis is divided into two parts, first part is theoretical. It is mostly interested into communication mix, but also marketing mix, SWOT analysis, SLEPT analysis and other marketing tools. Practical part uses theoretical knowledge on current situation of Autodoprava Pavel Válek and the result is offer of better communication strategy.
Keywords:
communication mix; customers; marketing; services; transportation; autodoprava; komunikační mix; marketing; služby; zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/83167