Original title:
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Translated title:
Marketing Activities of a Company Operating in the Real Estate Market
Authors:
Švecová, Michaela ; Rygl, Tomáš (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingových aktivit společnosti Century 21 All Inclusive, která se zabývá především prodejem a pronájmem nemovitých věcí. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu a realitního trhu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části budou řešeny jednotlivé návrhy ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
This diploma thesis is focused on the analysis of marketing activities in the company Century 21 All Inclusive which deals mostly with selling and renting real estates. The work includes the theoretical part where there are several terms concerning marketing and real estate market analysed, the second part involves the introduction of the company and the execution of the particular analyses and the third part introduces further suggestions for solutions which will lead to the improvement of the marketing communication of the company.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing mix; product; promotion.; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65755