Original title:
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Translated title:
The Proposal of Communication Plan of the Company
Authors:
Molnárová, Anikó ; Pokorná, Katarína (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Moje bakalářská práce analyzuje současné postavení na trhu firmy Národní stavební centrum, s. r. o. Výsledky a následné hodnocení tvoří podklad pro vypracování takového komunikačního plánu, který zajistí účinnější marketingovou komunikaci firmy s potenciálními zákazníky.
My bachelor thesis analyzes the current position of company Národní stavební centrum, s.r.o., on the market. The results and the following evaluation are making a base to develop a communication plan, that ensures a more effective marketing communication of the company with potential costumers.
Keywords:
communication; Communication mix; communication strategy; marketing; marketing mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9762