Original title:
Marketingová strategie pro vybranou společnost
Translated title:
Marketing Strategy for the Selected Company
Authors:
Rehuš, Martin ; Bordera, MBA Víctor (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Má diplomová práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Medplaya Hotel Bali, což je tříhvězdičkový hotel, který se nachází v těsné blízkosti města Málaga ve Španělsku. Je tvořen třemi připojenými budovami, které tvoří moderní rekreační komplex. Teoretická část definuje pojmy související s marketingovou strategií, které pak slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu dotazníků a základních analýz vnitřních a vnějších faktorů budou navržena doporučení pro rozvoj a zlepšení služeb Medplaya Hotel Bali.
My diploma thesis deals with the marketing strategy of the Medplaya Hotel Bali, which is a three-star hotel located close to Málaga, Spain. It is made up of three attached buildings that form a modern vacation complex. The theoretical part defines terms related to marketing strategy which then serve to process the analytical part. Based on research results of questionnaires and fundamental analysis of internal and external factors, proposed recommendations will be made for the development and improvement of services of the Medplaya Hotel Bali.
Keywords:
cestovní ruch; dotazník; marketingová strategie; Medplaya Hotel Bali; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; Španělsko; customer satisfaction; marketing strategy; Medplaya Hotel Bali; questionnaire; Spain; SWOT analysis; tourism
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81296