Original title:
Marketingové nástroje při prodeji a získávání nemovitostí
Translated title:
Marketing Tools of Selling and Buying a Real Property
Authors:
Eliášová, Barbora ; Kristenová, Lenka (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou uplatnění marketingových nástrojů ve specifických podmínkách činnosti realitních kanceláří a návrhem pro uplatnění moderních marketingových nástrojů při prodeji realit.
The thesis deals with analysis of marketing tools utilization in specific conditions of real estate agencies. The proposal for application of up-to-date marketing methods in selling of property will be a part of the thesis, too.
Keywords:
marketing; marketing strategy; services marketing; marketing; marketing v oblasti služeb; marketingová strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/899