Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix of Selected Company
Authors:
Lišková, Barbora ; Lipenská, Jana (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy současného stavu komunikačního mixu podniku navrhnout opatření k jeho zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží k seznámení s teoretickými východisky pro zpracování analytické a návrhové části. V praktické části je představen vybraný podnik s jsou provedeny analýzy. Návrhová část se na základě provedených analýz zabývá návrhem opatření vedoucích ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.
The goal of the thesis is to propose measures to improve the communication mix based on the analysis of current state of the communication mix of the company. The Thesis is dividend into theoretical, analytical and proposition part. The teoretical part is to introduce the teoretici background needed for analyzing analytical and proposal part. . Second part contains the introduction of the company and the analysis of current situation. In the proposition partdelas with a proposal of measures to improve the current state of the communication mix of the company.
Keywords:
communication; communication mix; Marketing; marketing mix; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59493