Original title: Marketingový výzkum u spotřebitele
Translated title: Marketing Research
Authors: Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer care; customer satisfaction; Marketing research; purchasing behavior; quantitative research; questionnaire; satisfaction measurement; dotazník; kvantitativní výzkum; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; nákupní chování; péče o zákazníky; spokojenost zákazníka

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/9204

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-597570


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share