Original title:
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Translated title:
Increasing of Customer Satisfaction in Tesco Expres Brno
Authors:
Poláčková, Tereza ; Novák, David (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.
This thesis deals with analysis of customer´s satisfaction in Tesco express in the Malinovskeho square. The theoretical part of the thesis focuses on data processing of marketing and procedure of individual analysis. The practical part of the present Tesco company and it´s store and result´s of questionnaire and SWOT analysis. The final section includes its own suggestions and recommendations designed to improve the solved situation.
Keywords:
analysis; customer; Marketing; rivals; SWOT.; analýza; dotazník; konkurence; Marketing; SWOT.; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/28008