Název:
Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje
Překlad názvu:
Comparison of Open Line Track Procedures of Works
Autoři:
Turoň, Martin ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Téma diplomové práce se zabývá porovnáním technologií rekonstrukce traťové koleje č. 2, mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou v km 7,792 939 – 7,967 592 a v km 8,725 000 – 14,988 677. Cílem práce je navrhnout několik variant pro rekonstrukci železničního spodku a svršku, a tyto varianty následně porovnat. Práce se zabývá jak technologiemi se snášením kolejového roštu, tak bez snášení kolejového roštu. Součástí práce je popis používaných technologií, a strojů s nimi spojených.
The theme of this diploma thesis deals with comparing technologies of reconstruction of the railway track No. 2 between railway stations Hranice na Morave and Hustopece nad Becvou in km 7,792 393 – 7,967 592 and in km 8,725 000 – 14,988 677. The aim of the thesis is to design several variants for the reconstruction of the substructure and superstructure, and then compare these variants. This thesis deals with technologies with removal of the track length and with technologies without removal of the track length. Part of the thesis is a description of used technologies and machines connected with them.
Klíčová slova:
harmonogram; Hranice na Moravě město; mechanizace; Milotice nad Bečvou; rekonstrukce; Technologie; Valašské Meziříčí; Černotín; Špičky; železniční spodek; železniční svršek; železniční trať; Cernotin; Hranice na Morave; mechanization; Milotice nad Becvou; railway track; reconstruction; Spicky; substructure; superstructure; Technology; time schedule; Valasske Mezirici
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70778