Original title:
Analýza a optimalizace chodu recepce ve wellness centru
Translated title:
Analysis and Optimalization of Running Reception Desk in Wellness Centre
Authors:
Veselá, Petra ; Ing.Martin Pernica, Ph.D. (referee) ; Hanušová, Helena (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se věnuje analýze společnosti Infinit a následné optimalizaci řízení recepce. Hlavní záměr je směřován na efektivitu práce, úsporu času, úsporu nákladů a usnadnění pracovních postupů. Práce je rozdělena na 3 částí. První uvádí teoretická východiska, v další části je společnost analyzovaná prostřednictvím mnoha analýz zaměřených na chod recepce a organizační strukturu. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.
Bachelor’s thesis is based on analysis of the company Infinit, and the further optimalization of its management for reception desk. The main porpose is focus on effectiveness of work, time saving, cost saving and making working proces more easy. The thesis is divided into 3 parts. The first part is devoted to the theoretical background of this work, in following parts the company is analysed via many analysis focused on running reception desk and organization structure. Thanks to all acquired data I introduce several proposals of solutions with their impacts as they were shown in analysis.
Keywords:
cost saving; effectiveness of work; Optimalization; reception desk; time saving; efektivita práce; optimalizace; recepce; úspora nákladů; úspora času
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27464