Název:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků podniku
Překlad názvu:
Proposal for an Improvement of Company Customer Satisfaction
Autoři:
Mazáková, Lenka ; Ondráčková, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků vybraného obchodního podniku. První část práce shrnuje teoretické poznatky týkající se daného tématu, které jsou využívány v dalších částech práce. Praktická část pojednává o samotném podniku, jeho zákaznících, zahrnuje analýzu úrovně jejich spokojenosti a doporučení, která po jejich realizaci přispějí ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis is engaged in customer satisfaction of selected business company. The first part of this thesis summarizes theoretical relevant knowledge, which are used in another parts. The practical part deals with the company, its customers and includes analysis of their level of satisfaction and recommendations for customer satisfaction improvement.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; obchodní podnik; zákaznická spokojenost; Zákazník; business company; Customer; customer satisfaction; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8220