Original title:
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Translated title:
Optimizing Processes in the Customer Support Department
Authors:
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.
This thesis deals with an optimalization of the Escalation process in the customer support department in the company Centrum služeb s.r.o. It contains the analysis of the current process and theoretical knowledge to propose a new solution. The proposed solution is a website based application, which automates the process and decreases the time to resolve customers requests.
Keywords:
application; database; escalation; monitoring; optimalization; PHP; process; script; web; workflow; aplikace; databáze; eskalace; monitoring; optimalizace; PHP; proces; skript; web; workflow
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8169