Název:
Analýza digitální marketingové komunikace firmy a návrh zlepšení
Překlad názvu:
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Autoři:
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikačními kanály vybrané společnosti, s digitálním zaměřením. Práce je zkomponována na principu datové analýzy a návrhu zlepšení pro firmu, se záměrem implementace. Rozsah práce zahrnuje teoretická východiska, výzkum prostředí společnosti a anlýzu e-marketingových dat, sbíraných firmou. Na základě těchto částí je založen návrh vylepšení, včetně odhadu nákladů a návrhu monitorování. Výstup práce je ve formě zlepšení efektivity marketingové komunikace firmy.
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Klíčová slova:
data analysis; environment analysis; Marketing communication; PPC; SEO; social media; website; analýza prostředí; datová analýza; Marketingová komunikace; PPC; SEO; sociální média; webová stránka
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180667