Original title:
Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o.
Translated title:
Communication Mix of Company Fabory CZ Holding s.r.o.
Authors:
Záhradník, Šimon ; Kališ, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhy změn v marketingové komunikaci společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem práce je navrhnout takové zlepšení, které podniku přinesou přidanou hodnotu v oblasti marketingu, přičemž tyto změny bude možné reálně implementovat. Teoretická část začleňuje problematiku marketingového mixu do teoretického rámce, kde je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Analytická část popisuje současný stav společnosti. Návrhová část se zaměřuje na návrhy, které zlepšují současný stav marketingové komunikace.
The thesis is dealing with changes in marketing communication of Fabory CZ Holding s.r.o. The goal is to propose improvements, which will bring to the company added value in marketing, whereas these changes can be realistically implemented. The theoretical part includes issue of marketing mix into the theoretical Framework and analyses detaily marketing communications. Analytical part describes the current state of company. The part of propose is focused on propose, which improves present condition of marketing communication.
Keywords:
advertising; Communication mix; direct marketing; online advertising; public relations; sales promotion; Komunikační mix; online reklama.; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41479