Original title:
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Translated title:
Firm culture as a way to canvassing customers
Authors:
Daněček, Lukáš ; Sádlík, Libor (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problémy souvisejícími s firemní kulturou, zvýšením pracovní motivace zaměstnanců a prosazování společnosti na trhu. První část tvoří teoretický rámec práce. Definuje a popisuje jevy související s firemní kulturou, motivací a trhem. Praktická část pak na základě zjištěných informací navrhuje optimální kroky vedoucí k odstranění nedostatků v prosazování vybrané společnosti na trhu a zefektivnění motivace jejích zaměstnanců.
This Bachelor thesis focused on problems connected with the firm culture, improving of work motivation and company in the market. The first part is theoretical. It defines and describes features associated with the firm culture, motivation and market. The practical part, based on found information, proposes optimal steps leading to clear off defects in supporting of chosen company in the market and to makes motivation of its employees more effective.
Keywords:
firm culture; Market; motivation; firemní kultura; motivace; Trh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11556