Original title:
Mobilní aplikace pro naskenování hry Hitori z novin a její dohrání
Translated title:
Mobile Application for Scanning Hitori from Newspapers and Finishing It
Authors:
Burešová, Monika ; Malinka, Kamil (referee) ; Dyk, Tomáš (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace s prvky počítačového vidění a umělé inteligence, která je určena pro operační systém Android. Aplikace slouží pro naskenování hry Hitori z fotografie a její následné dohrání v mobilním zařízení. Navíc tato aplikace poskytuje nápovědu, navrácení změny nebo znázornění porušení pravidel hry. Pro zpracování obrazu je použita knihovna OpenCV, pro samotné rozpoznání číslic pak knihovna Tesseract. Naskenované hry jsou ukládány do databáze, která je implementována pomocí knihovny Room. Správné řešení Hitori je hledáno kombinací algoritmu backtracking (zpětného vyhledávání) a známých technik pro řešení této hry. Výsledná aplikace je dostupná na Google Play pod názvem Hitori Scan & Play.
This bachelor's thesis deals with development of mobile application with elements of computer vision and artificial intelligence, which is designed for Android operating system. The application is used for scanning Hitori from photo and then finishing it on a mobile device. Moreover, this application provides hint, undo or shows a violation of rules of the game. The OpenCV library is used for image processing, Tesseract library is used for digits recognition. Scanned games are stored in a database, which is implemented using Room library. Hitori solution is found by combination of backtracking algorithm and known techniques for solving this game. The final application is available on Google Play and is named Hitori Scan & Play.
Keywords:
Android; artificial intelligence; computer vision; hitori; image processing; logic puzzle; mobile application; numbers recognition; Android; hitori; logická hra; mobilní aplikace; počítačové vidění; rozpoznávání čísel; umělá inteligence; zpracování obrazu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199403