Název:
Návrh, tvorba a implementace aplikace pro placené kampaně ve firemním prostředí
Překlad názvu:
Design, Development and Implementation of Application for Paid Campaigns in the Corporate Environment
Autoři:
Lizuch, Filip ; Porubän, Richard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práca analyzuje spoločnosť iPARTNER s. r. o. a jej vývoj za obdobie posledných rokov. Na zhodnotenie súčasného stavu sú využité analytické metódy SWOT, 7S, SLEPT a analýza nástrojov na správu platených kampaní. Vypracované riešenie prináša klientom a zamestnancom spoločnosti rýchlejší nástroj na porovnávanie a zisťovanie dôležitých metrík použitých v platených kampaniach.
This diploma thesis focuses on the analysis of the company iPARTNER s.r.o. and its development over the course of the past several years. To evaluate the company’s current state, the thesis uses the following analytical methods: SWOT, 7S, SLEPT, and an analysis of the paid search campaign service tools. The solution developed in this thesis provides both the clients, as well as the employees of the company with a more effective tool for comparing and determining the metrics used in paid search campaigns.
Klíčová slova:
analýza; informačný systém; platené kampane; progresívne webové aplikácie; analysis; information system; paid search marketing; progressive web applications
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192927